Zelené smoothie pro začátečníky

Není nic lepšího do letních veder, ve kterých se vám ani jíst nechce, než si dát smoothie. Jen jsem si onehdy udělala ráno tak šíleně sladké ovocné smoothie, že jsem zhodnotila že je čas opřít se do toho z druhé strany. Pro ty kteří smoothie ještě nedělali a neví jestli začít, můžu vás ujistit že nejde o žádnou vědu a nepotřebujete ten drahý mixér. Stačí obyč tyčový, klidně z Lidlu - já si ho brávala do práce protože snídám tam. Teď zvažuji že začnu zamražovat, ale o tom vás budu informovat až si to vyzkouším. 


Ingredience: 
  • Jedno jablko, oloupané a nakrájené na kousky
  • Lžička chia semínek
  • Jeden banán
  • Dvě až tři hrstě baby špenátu
  • Skleničku (menší) mandlového mléka - lze použít obyč mléko nebo klidně i voda nebo led
  • Hrstka borůvek 
Postup:
  1. Naházet do nádoby a rozmixovat ;) 
Tipy; 
  • Chia semínka si nechte alespoň chvilku nabobtnat ve skleničce vody, zceďte a pak přidejte až nakonec
  • Borůvky a banán klidně zmražené. 
  • Mixuju v půl-litru od piva tyčovým mixérem. Jestli jste na tom podobně, doporučuji třetí hrstku špenátu přidat až jestli vám zbude místo po troše toho mixování. 
  • Jestli Chia semínka moc často nejíte; dají se dát do jogurtů a jsou fakt super kamarádští k trávícímu ústrojí, jen tak se navíc neskazí, takže ta padesátkorunová investice do nich se fakt vyplatí. 


0 Komentáře:

Okomentovat